R. Masiulis neslepia turintis politinių pasiūlymų, bet atsakymą žada vėliau
Prakalbo apie A. Vaitkų ir R. Karbauskį; papildyta 12.30

Rokas Masiulis
Rokas Masiulis
  © Edvard Blaževič
BNS
2019-08-14 11:53

R. Masiulis sako, kad dar pagalvos apie galimybes jungtis prie kurios nors partijos arba kurti savo politinę jėgą.

Jis tvirtino, kad per savo politinę karjerą sulaukė pasiūlymų jungtis „praktiškai iš visų politinių jėgų“, bet taip pat svarstys siūlymus grįžti į privatų verslą.

„Tų pasiūlymų toliau aš turiu. Ką aš darysiu, man reikia gerai pagalvoti. Dabar norėčiau porą savaičių paatostogauti ir tada vertinti visus pasiūlymus – tiek politinius, tiek verslo pasiūlymus“, – žurnalistams trečiadienį sakė R. Masiulis.

„Tikrai rimtai svarstyčiau grįžti į verslą“, – pridūrė jis.

R. Masiulį susisiekimo ministro poste pakeis Seimo narys Jaroslavas Narkevičius – šis ministro portfelis pagal liepą pasirašytą koalicijos sutartį atiteko Lietuvos lenkų rinkimų akcijai-Krikščioniškų šeimų sąjungai.

Tvirtindamas atnaujintą Vyriausybę prezidentas Gitanas Nausėda pareiškė neabejojantis, kad R. Masiulis turi politinę ateitį ir gali tapti naujo politinio judėjimo lyderiu.

R. Masiulis teigė, kad neatsisakytų minties kada nors vėl tapti ministru, tačiau nenorėtų grįžti į Susisiekimo ministeriją.

„Šitame (susisiekimo sektoriuje) aš jaučiuosi, kad didžioji dalis darbų jau padaryta“, – sakė ministras.

Nemato galimybių A. Vaitkui sugrįžti į valstybės įmonę

Darbą baigiantis susisiekimo ministras R. Masiulis sako nematąs galimybių, kaip buvęs Klaipėdos uosto vadovas Arvydas Vaitkus galėtų sugrįžti vadovauti kuriai nors strateginei valstybės įmonei.

R. Masiulis teigia girdįs kalbų, kad gali būti keičiami jo paskirti strateginių įmonių, įskaitant „Lietuvos geležinkelius“, vadovai.

„Girdžiu aš tų kalbų, kad būtų keičiamas vadovas, bet (norint ­­­– red. past.) vadovą pakeisti reikia turėti argumentų. Jei būtų objektyvių argumentų, tai viena, bet noras susidoroti yra kita“, – spaudos konferencijoje trečiadienį sakė R. Masiulis.

Vertindamas A. Vaitkaus galimybes vėl vadovauti uostui, R. Masiulis teigė, kad tai yra sunkiai įmanoma.

„Į Klaipėdos uostą praktiškai neįmanoma, yra ir teismo sprendimai, ir VTEK išvados dėl supainiotų interesų. Dėl „Lietuvos geležinkelių“ irgi neįmanoma, nes A. Vaitkus dalyvauja veikloje su žmonėmis, kurių įmonės turi interesų geležinkelių versle“, – sakė R. Masiulis.

Nuo 2013-ųjų Klaipėdos uostui vadovavęs A. Vaitkus iš pareigų atleistas kovo pabaigoje, R. Masiuliui suabejojus, ar uosto vadovas liktų nešališkas įmonių, parėmusių jį per savivaldos ir mero rinkimus, atžvilgiu. A. Vaitkus šį sprendimą apskundė, tačiau pirmos instancijos teismas birželį skundą atmetė. A. Vaitkus sprendimą apskundė Apeliaciniam teismui.

LRT sausį skelbė, kad Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos rinkimų kampanijai 44 tūkst. eurų paaukojo verslo santykiais susiję asmenys, tarp jų – baltarusiškų trąšų karaliumi pramintas klaipėdietis verslininkas Igoris Udovickis ir jo sutuoktinė.

Be to, kampaniją maksimaliomis beveik 8,8 tūkst. eurų sumomis parėmė su uostu susiję verslininkai – I. Udovickio ir „Belaruskalij“ valdomo Birių krovinių terminalo vadovas Vidmantas Dambrauskas bei „Kamineros grupės“ savininkas Arūnas Tuma. Pastarieji su valstiečių sąrašu taip pat išrinkti į Klaipėdos miesto tarybą.

A. Vaitkus kovą buvo išrinktas į Klaipėdos savivaldybės tarybą su valstiečių sąrašu. Mero rinkimus jis pralaimėjo antrajame ture.

R. Masiulį rugpjūčio pabaigoje pakeis Lietuvos lenkų rinkimų akcijos deleguotas parlamentaras J. Narkevičius.

R. Karbauskio kerštas pavyko

Darbą baigiantis susisiekimo ministras sako, kad valdančiųjų valstiečių lyderio Ramūno Karbauskio kerštas jam už Klaipėdos uosto vadovo A. Vaitkaus atleidimą pavyko.

„Susisiekimo ministras labai paklausus Seime. Seimo nariai kviečia ir prašo jų apygardose statyti kelius, asfaltuoti žvyrkelius be eilės. Pono Karbauskio komanda daro tą patį, ką darysi“, – spaudos konferencijoje trečiadienį sakė R. Masiulis.

„O šiaip norėtųsi girdėti faktus. Aš girdėjau tą argumentą, kad žvyrkeliai nėra asfaltuojami, bet jie yra asfaltuojami. Būtų gerai faktais į faktus atsakinėti. Pavyko kerštas ponui Karbauskiui, pavyko“, – pridūrė jis.

R. Karbauskis trečiadienį pareiškė, kad Vyriausybėje nebuvo kito ministro, kurio srityje būtų tiek problemų. Darbą baigiantį susisiekimo ministrą jis kritikavo už lėtai asfaltuojamus žvyrkelius, tačiau R. Masiulis ginasi, kad jie asfaltuojami pagal planą.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.